تدوین فیلم
پریمیر و افتر افکت

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
دانلود کتاب پریمیر cs6
افکت های تصویری
استودیو فیلمساز
عرفان میکس
اموزش ادیوس
سینما
اموزش تدوین با ادیوس
حامد صالحی
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  دانلود آموزش پریمیر و افترافکت از کمپانی Video2Brain   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 38487
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

 


دانلود آموزش پریمیر و افترافکت از کمپانی Video2Brain

یکی از مشکلات بسیاری از کاربران هنگام کار با نرم افزارهای Premiere و AfterEffects سرعت و کارایی پایین رایانه است. از این رو کاربران سریعا تصمیم به ارتقا< سخت افزار سیستم خود میگیرند. پس از صرف زمان و هزینه، و نصب ویندوز بر روی سیستم جدید، باز هم متوجه میشوند که سیستم قابلیت لازم را در پروژه های آنها ندارد. از این رو به ناچار خود را با شرایط وفق می دهند و همواره از پایین بودن روند کاری به  دلیل کندی سیستم رنج میبرند.

این وبلاگ برنامه آموزشی را برای شما فراهم نموده است تا این مشکل را از بین ببرید.

در این مجموعه یکی از مدیران ارشد کمپانی Adobe در بخش پشتیبانی، به نام تد کاپریوا روش های مفیدی را برای بالا بردن کارایی نرم افزار های premiere و aftereffects بر روی رایانه شما ارائه می دهد. بدین ترتیب شما بالاترین سرعت ممکنه را در هنگام کار با این نرم افزارها خواهید داشت.

در این مجموعه تد، راهکارهایی را برای انتخاب و استفاده صحیح از RAM و CPU و کارت گرافیک شما ارائه می دهد که جدای از قابلیت های سخت افزاری شما، آنچه نیاز داشته اید به شما میدهد.

پس از گذراندن این دوره متوجه می شوید که بیشترین مشکلاتی که در هنگام کار داشته اید به دلیل عدم تخصیص صحیح فضای هارد، عدم انجام تنظیمات تخصصی نرم افزار و داشتن نسخه نادرست از openGL و CUDAو ... را نصب نموده اید.


 
نظر یادتون نره واسه دلخوشی من 

.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:,

توسط mohammadeditor| لينك ثابت |


تصحیح نور، کنتراست و روشنایی فیلم ها در افتر افکت

 مطمئنا تا به حال فیلمی را ساخته اید که پس از فیلمبرداری و در حین تدوین متوجه شده اید که متاسفانه رنگ هامطلوب نیستند و یا فضا تاریک می باشد یا فیلم اصطلاحا نور خورده است . شاید هم دوست داشته باشید که با زمینه ای خاکستری و یا قهوه ای یک فضای قدیمی را رقم بزنید و یا مایلید با یک رنگ سبز فسفری فضایی سورئال را به تصویر بکشید . برای این کار من از نرم افزار محبوب افتر افکت استفاده می کنیم .این نرم افزار دارای امکانات گوناگونی برای تصحیح رنگ ، نور و کنتراست در منوی Effect و در بخش Adjust می باشد .  ابتدا پروژه ای را باز کرده و سپس فیلمتان را وارد نمایید . حال محدوده ای را که مایلید رنگ آن جا تغییر کند انتخاب نمایید . شاید هم مایلید که کل فیلم را تصحیح نمایید . مهم نیست . در هر حال مراحل یکی است : وارد مسیر EffectAdjustشوید . هر یک از گزینه های زیر را می توانید انتخاب نمایید:

 

1- Adjust > Brightness & Contrast effect که به منظور تصحیح روشنایی و نور فیلم مورد استفاده قرار می گیرد . درخشندگی (Brightness) و کنتراست و یا همان نور زمینه (Contrast) را می توانید از این طریق اصلاح نمایید . اگر بخشی از فیلمتان تاریک شده است نیز این گزینه بسیار مناسب برای تصحیح آن می باشد .

 

2- Adjust > Channel Mixer effect از این طریق می توانید در صورتی که یک کاربر حرفه ای بوده و با رنگ ها آشنا می باشید ، با انتخاب کانال های رنگی سه گانه آبی ، سبز و قرمز با تسلط بیشتری شدت نور را برای رنگ خاصی تغییر دهید . مثلا میزان رنگ سبز به کار رفته در رنگ های صحنه و سایر را می توانید تنظیم نمایید . برای ایجاد انواع رنگ ها و نورها در صحنه ، این افکت یکی از بهترین انتخاب ها می باشد . مثلا شاید دوست داشته باشید بخشی را که در جشن تولدتان گرفته اید با یک رنگ سبز فسفری سورئال جلوه دهید .

 

3- Adjust > Color Balance effect سایه (Shadow) ، سایه روشن ( MidTone ) و پر رنگی ((Highlight رنگ های سه گانه آبی ، سبز و قرمز (RGB) را می توانید به سهولت از این طریق ویرایش نمایید . این گزینه برای ایجاد رنگی جدید و یا تغییر یک رنگ به رنگ دیگر بسیار مناسب است .

 

4- Adjust > Curves effect منحنی ای را در اختیار شما قرار می دهد که با کلیک کردن روی آن و کشاندن منحنی به طرفین می توانید شدت رنگ را در صحنه تغییر دهید .

 

5- Adjust > Hue/Saturation effect گزینه ای بسار مناسب برای تغییر رنگ یک صحنه و یا از همه مهمتر ، رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید . میزان اشباع ( Saturation) رنگ را نیز می توانید از این گزینه تنظیم نمایید . فتوشاپ کارها با این افکت بسیار آشنا می باشند .

 

6- Adjust > Levels effect نور و میزان اشعه گامای یک صحنه را می توانید از این گزینه تنظیم نمایید . اگر فیلمتان تاریک شده است و یا نور خورده است می توانید از این جلوه میزان نور صحنه و اشعه گامای آن را تنظیم کنید .

 

7- Adjust > Levels (Individual Controls) effect نور و میزان اشعه گامای یک صحنه را می توانید از این گزینه تنظیم نمایید . اگر فیلمتان تاریک شده است و یا نور خورده است می توانید از این جلوه میزان نور صحنه و اشعه گامای آن را تنظیم کنید . علاوه بر آن می توانید را انتخاب یکی از رنگ های اصلی Red, Green , Blue  نور را برای هر یک از این کاناتل های رنگی تنظیم نمایید . مطمئنا بنفش رنگ شدن تصویر را در برخی محیط ها دیده اید . از این کانال می توانید آن را تصحیح نمایید .

 

8- Adjust > Posterize effect افکتی برای دستکاری رنگ ها به طوری که تصویری در مایه های نقاشی های سورئال و یا اکسپرسیونیسم را برای شما ایجاد می نماید . برای ایجاد یک عدم تعادل در بینایی کاراکترتان می توانید از این گزینه استفاده نمایید . برای شطرنجی نمودن تصویر نیز مناسب است .

 

9- Adjust > Threshold effectبرای سیاه و سفید کردن تصاویر رنگی با جلوه ای خاص به کار می رود .

 

10- Adjust > Auto Contrast به طور خودکار و به صورت آنی ، کنتراست و روشنایی صحنه را تنظیم می نماید .

 

11-Adjust > Auto Level به طور خودکار و آنی ، نور صحنه را به یک سطح قابل قبول پیش فرض سیستم تنظیم می نماید .

 


|

نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب: تصحیح نور, کنتراست و روشنایی فیلم ها در افتر افکت,

توسط mohammadeditor| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » ردیاب جی پی اس ماشین » ارم زوتی z300 » جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تدوین فیلم و آدرس premiere.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب